Kohtla-Järve Linnavalitsus otsib arhitekt-planeerijat

Foto: Kohtla-Järve Facebook

Arhitekt-planeerija peamiseks ülesandeks on planeerimisalase tegevuse korraldamine Kohtla-Järve linnas.

Tööle on võimalik asuda koheselt.

Arhitekt-planeerija peamisteks teenistusülesandeks on:

  • planeeringukontseptsioonide, miljööväärtuste, arhitektuuri- ja linnakujunduse põhiprintsiipide väljatöötamise ning planeerimisalase töö korraldamine
  • linnaruumi kujundamine
  • üldplaneeringute ja detailplaneeringute menetlemine ja koostamise korraldamine
  • linna detailplaneeringute koostamine
  • detailplaneeringute lepingute vormistamine/koostamine
  • valdkonnaalase dokumentatsiooni koostamine
  • dokumentide vormistamine ja  allkirjastamine

Sobiva kandidaadi eelduseks on:

  • Kõrgharidus. Soovitavalt planeerimise, ehituse või  arhitektuuri valdkonnas.
  • eesti keele oskus kõrgtasemel, vene keele ja inglise keele oskus suhtlustasandil;
  • teksti- ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ja dokumendihaldussüsteemi WebDesktop, GIS-süsteemi ArcGis kasutamise oskus.

Arhitekt-planeerijana näeme töötamas inimest, kes on koostöövalmis, algatus- ja otsustusvõimeline, heatahtlik, kohusetundlik, aus,  tugeva pingetaluvusega  ning paindlik ja suuteline töötama iseseisvalt.

Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 2000-2300 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Arhitekt-planeerija” CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik,  Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil:  Dokumentide esitamise viimane päev on 2. juuli  2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).

Tagasiside andmine kandideerijatele toimub e-posti teel.

Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.

  • Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
    • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks – kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
    • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
    • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.

Lisainfo:

Maie Kiik
Personalijuht
5302 5444