Kohtla-Järve Linnavalitsus otsib arhitekt-planeerijat
Foto: Kohtla-Järve Facebook
Arhitekt-planeerija peamiseks ülesandeks on planeerimisalase tegevuse korraldamine Kohtla-Järve linnas.
Tööle on võimalik asuda koheselt.
Arhitekt-planeerija peamisteks teenistusülesandeks on:
- planeeringukontseptsioonide, miljööväärtuste, arhitektuuri- ja linnakujunduse põhiprintsiipide väljatöötamise ning planeerimisalase töö korraldamine
- linnaruumi kujundamine
- üldplaneeringute ja detailplaneeringute menetlemine ja koostamise korraldamine
- linna detailplaneeringute koostamine
- detailplaneeringute lepingute vormistamine/koostamine
- valdkonnaalase dokumentatsiooni koostamine
- dokumentide vormistamine ja allkirjastamine
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
- Kõrgharidus. Soovitavalt planeerimise, ehituse või arhitektuuri valdkonnas.
- eesti keele oskus kõrgtasemel, vene keele ja inglise keele oskus suhtlustasandil;
- teksti- ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ja dokumendihaldussüsteemi WebDesktop, GIS-süsteemi ArcGis kasutamise oskus.
Arhitekt-planeerijana näeme töötamas inimest, kes on koostöövalmis, algatus- ja otsustusvõimeline, heatahtlik, kohusetundlik, aus, tugeva pingetaluvusega ning paindlik ja suuteline töötama iseseisvalt.
Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 2000-2300 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.
Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Arhitekt-planeerija” CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: Dokumentide esitamise viimane päev on 2. juuli 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Tagasiside andmine kandideerijatele toimub e-posti teel.
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
- Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks – kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Lisainfo:
Maie Kiik
Personalijuht
5302 5444