Narva Lidl kaubanduskeskuse arhitektuurivõistluse võitis Molumba OÜ

Narva Lidl kaubanduskeskuse arhitektuurivõistluse žürii otsustas peale põhjalikku arutelu kuulutada konsensuslikult võitjaks Molumba võistlustöö nimega “Blue Velvet”, kuna selles välja pakutud ideed loovad kaupluse ette Narva linnaruumi rikastava selge identiteediga meeldejääva koha, millel on potentsiaal meelitada kohale inimesi, tugevdades samas ka kaubanduskeskuse identiteeti.

Narva Lidl kaubanduskeskuse arhitektuurivõistluse žürii otsustas peale põhjalikku arutelu kuulutada konsensuslikult võitjaks Molumba võistlustöö nimega “Blue Velvet”, kuna selles välja pakutud ideed loovad kaupluse ette Narva linnaruumi rikastava selge identiteediga meeldejääva koha, millel on potentsiaal meelitada kohale inimesi, tugevdades samas ka kaubanduskeskuse identiteeti. Lahendus on ilmselt ka majanduslikult teostatav.

 

Žürii andis teise koha võistlustööle märgusõnaga “Stoa” tundlikult keskkonda istutatud klassikalisema ruumikäsitlusega arhitektuurse käsitlusega ideelahenduse. Võistlustöö autorid  on arhitektuuribüroost Stuudio Paralleel OÜ.

Žürii kiidab võistlustööd Rosin (AZIA Arhitektid OÜ) julge ja omanäolise lahenduse eest.

Lisatud on žürii protokoll.

Teate edastas Eesti Arhitektide Liit